Pinterest!

woensdag 10 april 2013

Rollercoaster

en wat voor één.... Ik maakte voor Bas die binnen een kleine 2 maand 3 wordt, maatje 3... jammer genoeg veel te kort - vandaar de extra 'strook' onderaan de broek. Qua breedte zit die net gepast, hij zal niet veel dikker mogen worden. DIt in gedachten maakte ik voor Lotte, die 5 werd in januari, een maatje 6.... jammer genoeg veel en veel te lang (opgelost met extra brede zoom) maar ook veel en veel te breed... dus niet echt mooi nu. Jammer want ik had er hard aan gewerkt om ze met Pasen gelijkaardig te kunnen kleden. Hier alvast de broek van Bas... rollercoaster en hemd 009 rollercoaster en hemd 010

4 opmerkingen:

  1. 't is toch wat eh, met die mini couture... hoe groot is Bas? Tis om een gedacht te krijgen welke maat ik moet nemen, mijn bazeke is een klein fijntje: 90 cm en 12 kg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bas is een 94 cm denk ik en weegt ook rond de 12 kg. Ik zou een 3 of 4 maken als ik van jou was

      Verwijderen
  2. En idd, die boord maakt het eigenlijk wel af :)

    BeantwoordenVerwijderen